Usuwanie kont

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 17:40:31 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 19 Apr 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]

> No to mniejwięcej było to co opisałem że najpierw wychwycić te konta ->
> wysłać listę tutaj i do poszczególnych osób.
> Nie wiem czy aż tak długi okres czasu jest tu potrzeby ale niech i tak
> będzie.

To może w przypadku, gdy nie było commitów blokuj rw, wysyłaj maila do
delikwenta (albo na grupę jeżeli wróci), dopiero przy braku reakcji
usuwaj definitywnie.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)