Usuwanie kont

Pią, 19 Kwi 2002, 17:26:13 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> MSZ, wyslac informacje, poczekac miesiac-dwa i zablokowac.

No to mniejwięcej było to co opisałem że najpierw wychwycić te konta ->
wysłać listę tutaj i do poszczególnych osób.
Nie wiem czy aż tak długi okres czasu jest tu potrzeby ale niech i tak
będzie.

> Jak bedzie chcial cos robic, to sie odezwie.
> Trzeba by tez zrobic porzadek z kontami LDP - i to w ich interesie
> (na wypadek, gdyby jakas zablakana dusza nie zauwazyla zmiany serwera).
>
> BTW: jesli juz bedziesz wprowadzal ACL-e, to moze bys wydzielil uprawnienia
> do PTM ? Tam jest sporo ludzi, ktorzy dawno nic nie robili, ale czasem po
> latach sie odzywaja...

Tutaj wypowidzieć się powinny poprostu osoby zainteresowane.
Jeżeli już takowe bendą można będzie ustanowić o ile konkretne
osoby bendą tego chciały administratorów poszczególnych modułów.

Wprowadzenie ACLi w minimalnym początkowym miałoby blokować wykonywanie
skryptów po stronie serwera co pozwala nadal na różne rzevczy nie mające
nic wspólnego z pracami nad projektem. To są poprostu zasoby decydujace o
bezpieczeństwie całej reszty zasobów.
Tak czy inaczej ACLi powinno być możliwie mało.

Niemniej całość poprostu rośnie i stawać się będzie konieczne coraz
częściej scedowanie administrowania poszczególnymi częsciami zasobów na
inne osoby bo za kawałek nikt tego już nie opanuje. Także choćby próba
zainstalowania publicznie otwartej infrastruktóry SF na tym co mamy będzie
wymagała oddzielenia tego od tego co mamy obecnie.
Mam nadzieję że także użycie svs-nservera wiązać będzie się ze zniknięciem
jeszcze kilku skutków nieprzyjemnych błędów jakie są w serwerze i kliencie
z Cyclic.