maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 10:51:25 CEST

Dnia Sat, 20 Apr 2002 04:58:13 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Puściełem to normal;nie w postaci pakietu ale chyab bardziej odpowidnie
> byłoby ododawanie tego w konkretnych pakietach.
> Wygląda że autor tych grafik ma rękę do takich rzeczy. Jezeli ktoś go
> glizej zna to może poprosiłby go o jakieś ikonki do np. applnk ? :)

To w razie czego next time jako co dawać ? Grupe taką jaką dałeś ? Bo mam
troszkę tego typu zasobów i już mnie namawiają co poniektóre osoby by porobić
pakiety z tego co mam (są tam np. themesy do fluxbox'a/blackbox'a, sawfish'a,
gtk, kde)
> Tak wogóle to http://gfx.contex.pl/ nie istnieje.

moja wina - literówka durna, sorki za zamieszanie, już poprawiłem

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |