maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 11:01:03 CEST

On Sat, 20 Apr 2002 10:51:25 +0200
Mariusz Witkowski <maryush w uznam.net.pl> wrote:

> To w razie czego next time jako co dawać ? Grupe taką jaką dałeś ? Bo mam
> troszkę tego typu zasobów i już mnie namawiają co poniektóre osoby by
> porobić pakiety z tego co mam (są tam np. themesy do fluxbox'a/blackbox'a,
> sawfish'a, gtk, kde)

Nie pytaj tylko staraj się wydusić z tego ile wlezie. Fajnie by było gdyby
ikonki były zestandaryzowane. Zacznij od sawfisha :P i ikonek pod nautilusa

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter