maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 11:17:53 CEST

Dnia Sat, 20 Apr 2002 11:01:03 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> >
napisała:

> Nie pytaj tylko staraj się wydusić z tego ile wlezie. Fajnie by było gdyby
> ikonki były zestandaryzowane. Zacznij od sawfisha :P i ikonek pod nautilusa

Ok to zacznę szukać skąd to pozasysałem (a spooooro tego jest) no chyba że
mogę jako url podać albo nieznany albo powiesić gdzieś i ten url podać. A
odnośnie ikonek do nautilusa to nie mam ich bo nie trawię jakoś go, ale jak
znajdę to zrobię pakiecik. Pozatym co robić z mega pakami zmieniającymi
praktycznie wszystko w gnome, począwszy od sawfisha, przez gtk a nierzadko
skończyszy na xmms i ikonach ? Jako co to dawać ? megapaki ? i jak nazywać te
pakiety (troszkę tego będzie) ? Moze zrobic jeden wielki z themami dla gtk ?
Czy rozdzielac all do osobnych ? Czy nazywać gtk-theme-nazwathemesa i
analogicznie dla reszty ? Ale co zrobić z ikonami ? iconpack-kde-nazwa ? czy
kde-iconpack-nazwa ? i tak samo dla nautilusa ? Moim zdaniem lepsze chyba
bylyby te nazwy w stylu kde-*-*, gnome-*-*, ale co zrobić z fluxboxem i
blackboxem gdzie themesy są te same ? i co zrobić z ikonkami które są
uniwersalne tak jak te FreeIconsProject ? I najwazniejsze - jaka im grupe
dawac tak jak jest w FreeIconsProject ?

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |