manifest (byly 4 punkty)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 20 Kwi 2002, 14:24:18 CEST

On Sat, 20 Apr 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak... CC do postronnych osób panaceum na wszystkie
> problemy... Ludzie trzymajcie mnie.

Przeczytaj to co Tomek napisal i ten cytat biblijny jeszcze raz.
Bo tu nie chodzi o to ze Tomek wezmie jak to nazwales "postronna osobe"
tylko wlasnie da Cc: do osob znaczacych w PLD.

> Ja jeszcze raz mówię, że jeśli kloczek w pld ma być to obecna "rada
> zarządzająca" powinna dokładnie określić jego kompetencje zwłaszcza w
> odniesieniu do tego o czym była ostatnia dyskusja. Bo w przeciwnym razie
> będzie spowrotem jak było.

I wlasnie Tomek napisal ze jego bledem byl brak Cc: do owej rady.

M.

PS. Uff, kiedy wreszcie nie trzeba bedzie tlumaczyc z polskiego na nasze  ;>
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-