manifest (byly 4 punkty)

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 20 Kwi 2002, 14:38:11 CEST

On Sat, Apr 20, 2002 at 02:24:18PM +0200, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Przeczytaj to co Tomek napisal i ten cytat biblijny jeszcze raz.
> Bo tu nie chodzi o to ze Tomek wezmie jak to nazwales "postronna osobe"
> tylko wlasnie da Cc: do osob znaczacych w PLD.

Pozwolę sobie wkleić cytat z Tomasza:

> Widzę wreszcie jasno biało na czarnym gdzie popełniłem błąd.
> Po pierwszym liscie z pytaniem po co ta zabawa w domenologię po
> uzyskaniu
> pierwszej bełkotliwej odpwoedzi powinienem wybrać sibie z jedną, dwie
> osobu które akurat były pod ręką i dodać je do Cc: w kolejnych listach.
> W tym wypadku nawet nie ważne byłoby kto to by był. Ważne byłoby to że
> Sergiusz nie mógłby pzred reszta łgać że to były jakieś żarty.

Hmm... Ty chyba inaczej rozumiesz Tomasza niż ja.

> PS. Uff, kiedy wreszcie nie trzeba bedzie tlumaczyc z polskiego na nasze  ;>

Znaczy tłumaczyć się za Tomka? Czy tłumaczuć kloczkish -> polish?

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h