maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

wrobell wrobell w ite.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 02:46:36 CEST

On Sat, Apr 20, 2002 at 06:42:30PM +0200, Mariusz Witkowski wrote:

> ok to tak porobię ale megapacki do gnome zostawię jako megapacki, nie będę ich
> rozdzielał i nazewnictwo tak jak jest podane zastosuję. Pozatym co z
> uniwersalnymi paczuszkami ikonek ? dawać je tak jak dałem FreeIconsProject ?
> Czy jakoś inaczej ?
ja pewnie zrobiłbym tak jak sugerujesz, ale może wolfa rozwiązanie jest
lepsze (icons-FreeIconsProject)

> To powiedz mi co mam zrobić z fluxboxem i blackboxem ? oba korzystają z tych
> samych themesów, ale trzymają w różnych miejscach, troszkę bez sensu robić
> osobne pakiety dla blackbox'a i osobne dla fluxbox'a... Tutaj zupełnie nie mam
> pomysłu jak to rozwiązać - ma ktoś jakieś pomysły ?
Poprawić obydwa tak by  mogły, oprócz standardowego miejsca,
sięgać  także do  ogólnego.  Być może  warto takiego  patcha
wysłać autorom, żeby  za każdym razem, kiedy  ukaże się nowa
wersja fluxboxa lub blackboxa,  nie martwić się poprawianiem
patchy.

[...]
> No właśnie, grupa... Troszkę tego w sumie będzie więc można zrobić osobną
> grupkę jeśli nikt nie ma nic przeciwko (np. X11/Themes lub Addons)
X11/Themes i X11/Icons lub tylko X11/Addons... co dwie grupy to nie jedna...
obstawałbym przy X11/Addons

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>