maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 17:54:49 CEST

Dnia Sun, 21 Apr 2002 02:46:36 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < wrobell <wrobell w ite.pl> > napisała:

> ja pewnie zrobiłbym tak jak sugerujesz, ale może wolfa rozwiązanie jest
> lepsze (icons-FreeIconsProject)

Czy ja wiem, w sumie to bardzo sporadyczne przypadki są kiedy ikony nie są
zależne od środowiska. Praktycznie jak na razie to jest jeden jedyny pakiet
jaki znam i to zupełnie przypadkowo)

> Poprawić obydwa tak by  mogły, oprócz standardowego miejsca,
> sięgać  także do  ogólnego.  Być może  warto takiego  patcha
> wysłać autorom, żeby  za każdym razem, kiedy  ukaże się nowa
> wersja fluxboxa lub blackboxa,  nie martwić się poprawianiem
> patchy.

To zostaje tylko poprawienie fluxbox'a ale nie wiem czy autor się zgodzi na
takie coś (w sumie tych themesów nie ma aż tyle do {flux,black}boxa żeby to
było aż tak uciążliwe). I co w momencie jak by zostało coś wprowadzone do
fluxbox'a jakaś modyfikacja która powodowała by niekompatybilność themesów ?
Cofanie zmian ? (troszkę bez sensu)

> X11/Themes i X11/Icons lub tylko X11/Addons... co dwie grupy to nie jedna...
> obstawałbym przy X11/Addons

Ok X11/Addons będzie lepsze :)

Teraz pytanie, na prawdę mam robić do każdego themesa osobny spec ? Bo troszkę
tego mam u siebie, i co zrobić z adresami stron ? Pochodzą z różnych miejsc,
np. ze starego gtk.themes.org sprzed modyfikacji (część themesów znikła
potem), część jak wpadła w łapki tak została a adres nieznany... Albo niektóre
strony już są usunięte... Mogę to powiesić gdzieś i jako url do src podać ten
adres.

Pozatym statystycznie na razie to wygląda tak:
gtk - 205
sawfish - 23
{black,flux}box - 29

nie liczę tutaj megapacków dla GNOME, ikon dla KDE i themesów dla KDE no i
dochodzą jeszcze dodatkowo enginesy dla GTK+ oraz skiny dla XMMS...

w wypadku blackboxa i fluxboxa oraz sawfisha można jeszcze przymknąć oko ale
205 pakietów z themesami dla gtk ? troszkę dużo moim zdaniem (mi to tam
obojętne czy będą w pojedyńczych pakietach czy pogrupowane) ale w sumie to nie
są wielkie pliki... Więc jak ? osobne czy grupować a jak grupować to po kilka
w pakiet czy alfabetycznie ? :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |