manifest (byly 4 punkty)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 21 Kwi 2002, 03:12:59 CEST

--->[Quoting Cezar Cichocki <cezar w cs.net.pl>:]

> Tak sie zastanawiam:
>
> - Czym jest PLD bez kloczka?

PLD, ale lepiej zorganizowanym i bez dyktatury.

> - Czym jest PLD bez Mariusza Mazura?

PLD.

Pytania poza tym były tendencyjne, i starały się dowieść,
że bez  Tomasza nie dalibyśmy sobie  rady, oraz deprecjo-
nowały Mariusza, starając się pomniejszyć wagę jego wypo-
wiedzi.

> Sorry ze  pytam, ale jestem czlowiekiem  spoza glownego
> nurtu PLD wiec ciekawosc mnie dreczy ;)

Jasne,  _spoza  nurtu_,  w  końcu  finansujesz  w  sposób
ciągły kilku  ważnych developerów, zapłaciłeś  również za
przygotowanie części instalatora.  Inaczej mówiąc: nie ma
wśród nas osoby, która w PLD włożyłaby więcej kasy.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org