manifest (byly 4 punkty)

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 05:32:43 CEST

VTAM!

On Sun, 21 Apr 2002 03:12:59 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> --->[Quoting Cezar Cichocki <cezar w cs.net.pl>:]

> PLD, ale lepiej zorganizowanym i bez dyktatury.

Czy przy tym pozomie entropii projektu dykatatura nie wydaje
sie byc slusznym podejsciem? (to pytanie, nie teza!).

> PLD.

Sluszna uwaga.

> Pytania poza tym były tendencyjne, i starały się dowieść,
> że bez  Tomasza nie dalibyśmy sobie  rady, oraz deprecjo-
> nowały Mariusza, starając się pomniejszyć wagę jego wypo-
> wiedzi.

Jezeli Tomasza czolg przejedzie to PLD da sobie rade
aczkolwiek szkoda bedzie bolesna. Jesli Mariusza
czolg przejedzie... No coz, byc moze przez chwile
nie bedzie PLD-Traffic, mala strata.

> Jasne,  _spoza  nurtu_,  w  końcu  finansujesz  w  sposób
> ciągły kilku  ważnych developerów, zapłaciłeś  również za
> przygotowanie części instalatora.  Inaczej mówiąc: nie ma
> wśród nas osoby, która w PLD włożyłaby więcej kasy.

Zaplacilem rowniez za kilka innych rzeczy w ramach PLD. A
Bohosiewicz zasponsorowal sprzet. No i co? Czy ja albo Marcin
staramy sie miec JAKIKOLWIEK wplyw na rozwoj PLD? Czy do czegos
kogokolwiek ZMUSZAMY?
Co Ci KAZALEM zrobic w ramach PLD? Co KAZALEM zrobic dowolnemu
z developerow? Kogo ZMUSILEM do pracy? Kogo Marcus ZMUSIL do
zrobienia czegokolwiek w zamian za EP09?

Serek - odpowiedz z reka na sercu!

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl