manifest (byly 4 punkty)

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 10:54:13 CEST

On Sun, 21 Apr 2002 04:30:18 +0200
--s+ <ser w metalab.unc.edu> wrote:

> I   niech   nie   pieprzy,  że   zabranie   rw   Wojtkowi
> Ślusarczykowi to był dobry pomysł, i że teraz Wojtek znów
> ma "prawo do repozytorium". Jakoś  nie widzę, by chciał z
> tego prawa skorzystać, po  prostu kłotnie z Tomaszem olał
> i zaczął robić inne rzeczy,  które mu świetnie wychodzą -
> osobiście bardzo żałuję tego, że nie rozwijał PLD razem z
> nami,  straciliśmy wtedy,  przez butę  Tomasza, świetnego
> developera.

Widzę jakąś dziwną analogię między ówczesnymi problemami - np. wdrożenie
czegoś takiego jak PLD 1.1, bez wiedzy innych czy jakieś większe poprawki w
CVSie bez żadnych ustaleń. Działania podobne do Twoich.

Oczywiście niech ktoś mnie poprawi jeśli wtedy nie poszło o to, ale jednak
coś mi mówi...

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter