manifest (byly 4 punkty)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 21 Kwi 2002, 12:42:35 CEST

--->[Quoting Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> Widzę   jakąś   dziwną   analogię   między   ówczesnymi
> problemami - np. wdrożenie  czegoś takiego jak PLD 1.1,
> bez wiedzy  innych czy jakieś większe  poprawki w CVSie
> bez żadnych ustaleń. Działania podobne do Twoich.
>
> Oczywiście  niech ktoś  mnie  poprawi  jeśli wtedy  nie
> poszło o to, ale jednak coś mi mówi...

Jasne, i  jako człowiek bez winy,  Tomasz pierwszy rzucił
kamieniem.

Według  mnie, Tomasz  stosuje dwa  standardy -  jeden dla
siebie, drugi dla innych -  i tę koncepcję muszę uznać za
żałosną.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org