manifest (byly 4 punkty)

--s+ ser w metalab.unc.edu
Nie, 21 Kwi 2002, 12:56:08 CEST

--->[Quoting Radosław Kintzi <pld w vbox.prv.pl>:]

> Dużo tego wyszło.

Radku,  twók  list  natchnął   mnie  optymizmem,  że  nie
wszystko stracone,  jednak jest to optymizm  małej wiary,
gdyż wygląda  na to, że koncepcja  autokratycznych rządów
ma więcej zwolenników. Przy  autokratyzmie nie trzeba się
zastanawiać, po  co to  wszystko, wystarczy  uwierzyć, że
Wódz to  wie. I oczywiście,  kiedyś się okaże,  że miałeś
rację,  że trzeba  najpierw  wypracować pewne  założenia,
potem pomyśleć jak je osiągnąć  - na razie stukamy się po
mordach i trzaskamy  spece bez oglądania się  na cel tego
przedsięwzięcia.

Zaoszczędzilibśmy  w ten  sposób  wiele  czasu i  roboty,
zachęcilibyśmy czytelnym  opisem struktur  kompetencji do
pracy wielu nowych ludzi, wyeliminowalibyśmy niepotrzebne
spory i  kłotnie. Ale dobre przygotowanie  takich założeń
jest o wiele trudniejsze, niż zrobienie speca, zatem nikt
z nas, jak się zdaje, tego nie potrafi.

Agresja  Tomasza  bierze  się  z  bezsilności  wobec  ja-
snych  argumentów,  że  zaproponowana przez  niego  forma
organizacyjna nie zastąpi rzeczowego planu działania.

--
      http://ibiblio.org/ser/ | http://it-zone.org/
tldp.org|gnu.org|hyperreal.info|pld-linux.org|it-zone.org