manifest (byly 4 punkty)

Nie, 21 Kwi 2002, 13:57:14 CEST

On Sun, 21 Apr 2002, --s+ wrote:
[..]
> Zaoszczędzilibśmy  w ten  sposób  wiele  czasu i  roboty,
> zachęcilibyśmy czytelnym  opisem struktur  kompetencji do
> pracy wielu nowych ludzi, wyeliminowalibyśmy niepotrzebne
> spory i  kłotnie. Ale dobre przygotowanie  takich założeń
> jest o wiele trudniejsze, niż zrobienie speca, zatem nikt
> z nas, jak się zdaje, tego nie potrafi.

To zaoszczędźcie i zacnijcie cokolwiek robić (szczególnie ty) po za
mieleniem palcami. Przez Ciebie poszło niemal dwa tygodnie do kosza. Po
zsumowaniu z poprzednmi utarczkami byłoby tego zapewne w sumie z miesiąc.

> Agresja  Tomasza  bierze  się  z  bezsilności  wobec  ja-
> snych  argumentów,  że  zaproponowana przez  niego  forma
> organizacyjna nie zastąpi rzeczowego planu działania.

Tak masz racje jestem bezsilny. Zakładałem że mam doczynienia z
inteligentnym człowiekiem. Łudziłem się do ostaniej chwili kiedy liczyłem
na to że zadawanie pytań może przynieść jakiekolwiek odpowidzi.

W tej chwili zaczynasz się dopominać żeby Cie dobić wyrzycając kompletnie
Wbrew temu co piszesz nic po za skasowaniem wpisu w writers konta nie
skasowałem i konto w repo jest przez to *zablokowane*; to samo było z
kontem Wojtka .. było. Slady Twojej bytności chętnie pozostawię sobie jako
pamiątkę tego czego nie powinienem rbić i czego sie wystrzegać.

Nie licz już więcej na to że cokolwiek zrobię w Twojej sprawie. Nawet
jeżeli reszcie osób będziesz działał na nerwy i ktoś zacznie się wręcz
dopominać żeby Cie usunąć z list sam nic nawet nie powiem i prosze takze
innych żeby nie próbowali wpływać poprzez mnie na Łukasza żebym coś tu
zrobił. Nie mam zamiaru dawać Ci najmniejszych powodów do tego żebyś
zamiast zabrać się do kupy, skopiować całość tego co jest publicznie
dostępne izacząć robić dystrybucję po swojemu zaczał udowadniać że maszz
rację miał powody do tego żeby grać rolę męczennika. Na takich jak Ty jest
tylko jeden sposób: ignorowanie. Za jakiś czas powinieneś się zmęczyć. Nie
masz uporu i cierpliwości do tego żeby zająć się samemu robieniem
dystrybucji to i takze nie bęziesz miał tegoż samego uporu i cierpliwości
żeby truć bez końca. Może będzie to jeszcze trochę trwać i będzie
uciążliwe .. ale to tylko kwestia czasu.

I jeszcze dwa drobiazgi:
- Marcin w żaden sposób nie nawołuje do przeniesienia mail, lists w inne
  miejsce. To ja do tego przykładam rękę.
- Mówienie że blokada Wojtka dwa lata temu z kawałekiem nie była błędem w
  sytuacji kiedy on sam mi to przyznał i to już po tym jam konto mu
  odblokowałem jest z lekka .. no tu mi już brak właściwego określenia :>

To było ostani mój list skierowany do Ciebie.
Pisz co chces, rób co chcesz mi już nic do tego.