binarny mplayer.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 23:23:39 CEST

On Sun, Apr 21, 2002 at 12:51:31PM +0200, Dominik Mierzejewski wrote:
> Właśnie przeczytałem na mplayer-users, że wypuścili nową wersję.
> Cytat ze strony:
> [...]
> MPlayer 0.90pre1 released - 2002.04.21
>
> This is a pre-release intended for public testing. We'd like to make
> a totally bugfree 0.90 later, so please try this out and report problems!
>
> List of enhancements, without being complete :
>
> * 100% GPL - yeah, so what?
>   ^^^^^^^^[1]
> * runtime CPU detection code - any x86 MPlayer binary can run on "any"
>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[2]
>   other x86 CPU

Już wszędzie?
W snapshocie który mamy na oko wykrywanie w runtime było wszędzie oprócz
jednej biblioteki.

> [...]
>
> [1] No to chyba problem dystrybucji binarek się rozwiązał. :-)
> [2] Nareszcie! Jeśli to naprawdę działa, będzie się można pozbyć całej
>     ekwilibrystyki z %{_cpuflags} w mplayer.spec, nieprawdaż?

Ano.
Jeszcze system pluginów i będzie można tego po ludzku używać.

PS. czy w avifile z HEAD komuś działa odtwarzanie *.asf (zakodowanych
jakąś starą wersją DivX)? U mnie kończy się na "Aborted (core dumped)".
Kiedyś działało.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/