binarny mplayer.

Dominik Mierzejewski dominik w aaf16.warszawa.sdi.tpnet.pl
Nie, 28 Kwi 2002, 11:51:56 CEST

niedziela, 21 kwiecień 2002, Jakub Bogusz napisał(a):
> On Sun, Apr 21, 2002 at 12:51:31PM +0200, Dominik Mierzejewski wrote:
[ciach]
> > * runtime CPU detection code - any x86 MPlayer binary can run on "any"
> >   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^[2]
> >   other x86 CPU
>
> Już wszędzie?
> W snapshocie który mamy na oko wykrywanie w runtime było wszędzie oprócz
> jednej biblioteki.

Jeszcze wyjaśnienie dla tego ficzera, prosto z mplayer-dev-eng:
[Ja]
> So if I --enable-runtime-detection, then I can safely turn all these
> features on, is that it? Good.
NO. If you use --enable-runtime-detection, the code for all of them
will always be included, and then selected at runtime. The options
such as --enable-sse are for when runtime cpu detection is DISABLED.
Didn't Arpi just explain that to you??

Rich
[koniec cytatu]
Tak więc można sobie darować wszystkie --enable-sse --enable-mmx itd.
i dać tylko --enable-runtime-detection.

Dominik 'Rathann' Mierzejewski <rathann(at)rangers.eu.org>