Mozilla (rc1) i java

Nie, 21 Kwi 2002, 23:52:39 CEST

On Sun, 21 Apr 2002, Jakub Bogusz wrote:
[..]

> Ale z tego co widziałem LDAP w mozilli to nie jest openldap, tylko
> własna biblioteka (perl-Mozilla-LDAP używa właśnie tej wersji i nie
> chciał się zadowolić openldapem).

A to teraz już czaję skąd to faktycznie się biorą te różnice :>
W takim razie zapewne rc1 wygląda tu tak samo jak 0.9.8 :>

Z drugiej strony międzymordzie LDAP autorstwa ludzi z Netscape jest IIRC
mocno zbliżone jednak do openldap .. tyle że wymagałoby to dłuższego
posiedzenia i przeflancowania zapewne sporego kawałka jeszcze nadal
brzydkiego w dużych połaciach kodu mozilli :|