Mozilla (rc1) i java

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 21 Kwi 2002, 23:20:32 CEST

On Sun, Apr 21, 2002 at 04:15:15PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Kilkadziesiąt minut temu udało mi się skompilować mozillę tak żeby nie
> używała libstdc++:
[...]
> Jeżeli dodanie do speca linijki:
>
> %define		__cxx		%{__cc}
>
> i kompilacja na nowym gcc 3.x też sie uda to załatwione zostanie library
> clash jaki tu mam miejsce i to z jakim libstdc++ jest linkowany plugin
> będzie miało zerowe znaczenie. Prośba do osób mających na pokładzie nowe
> gcc żeby to wypróbowali.

To może być problem - gcc 3.x wymaga np. linkowania libGLU przy pomocy
g++, podczas gdy zlinkowane gcc 2.95.4 działa bez libstdc++.

> Wystarczy teraz sprawdzić czy to wszystko i moznaby zrobić z tego pakiet
> typu mozilla-common lub mozilla-components.
> Obecny dualizm z mozillą i mozillą embeded jest IMHO conajmneij mało
> elegancki a obie wesje mozilli różnią sie na dobrą sprawę tylko tym, że
> jedna ma włączone wsparcie do LDAP, a druga nie. Jeżeli żaden z powyższych
> plików nie jest zależny od openldap pakiet mozilla-embeded ma już
> policzony czas życia.

Ale z tego co widziałem LDAP w mozilli to nie jest openldap, tylko
własna biblioteka (perl-Mozilla-LDAP używa właśnie tej wersji i nie
chciał się zadowolić openldapem).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/