manifest (byly 4 punkty)

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 22 Kwi 2002, 11:49:17 CEST

On Mon, Apr 22, 2002 at 09:42:56AM +0200, Blues wrote:

> good idea :)
Nic z tego. Jemu sie nie chce. Ale jako tester jest skubany
najlepszy naswiecie. Problem w tym ze to moj user :(( O jezu jak
on mnie meczy.

Ale robic to on robi w debianie. raczej no chyba ze ktos by sie
z nim dogadal. On ma jedna zalete axp w domu na korej moze robic
co chce.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.