manifest (byly 4 punkty)

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Pon, 22 Kwi 2002, 14:07:32 CEST

On Mon, Apr 22, 2002 at 09:42:56AM +0200, Blues wrote:

> good idea :)

> ooo - pomysłów jest dużo. Za dużo... Chcesz? przynajmniej kilka mogę ci
> dać, na które mi nie starcza czasu... :(

Rzucaj na listę.

Mam pomysł na wersję demonstracyjną PLD.  Jedna płyta bootowalna,
a na niej pakietów ile wlezie, dokumentacja w zgzipowanych HTMLach,
(man, info - przerobione na HTML).  Minimalną konfigurację trzyma się
w /dev/nvram.

WF