Komponenty mozilli, było: Mozilla (rc1) i java

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 22 Kwi 2002, 14:27:08 CEST

W liście z pon, 22-04-2002, godz. 14:03, Tomasz Kłoczko pisze:
> trzymałbym się maski mozilla-component-*. Patrząc na taką nazwę łatwiej
> przychodzić będzie skojarzenie że to jest dodatek do mozilli, a nie jakaś
> częśc pakietu zapewniająca tylko daną funkcjonalność i nic więcej.

Mógłbyś tę myśl rozwinąć? Jaka twoim zdaniem byłaby różnica w rozumieniu
nazwy m-* a m-c-*? Mi się wydaje, że nazwa mozilla-* jest lepsza, bo
prostsza. A mozilla-component-* nie wywołuje u mnie żadnych głębszych
skojarzeń (mimo usilnych starań).

|     Avoid the Gates of Hell.     :              Pawel Sakowski     |
|            Use Linux.            :     <pawel w sakowski.eu.org>     |