daemontools

Wto, 23 Kwi 2002, 13:29:01 CEST

> Programy DJB jeszcze nie są takie straszne, bo można rozpowszechniać
> ?ródła (i ,,skompilowane źródła''), ale np. divx4linux trzeba usunąć z
> CVS...

BTW. Moze by jakos nazwac te licencje DJB ? Moze po prostu "DJB" ?
Obecnie w prawie kazdym z pakietow jest inaczej:

qmail:         Check with djb w koobera.math.uic.edu
ezmlm:           j.w.
cdb:           Public Domain
djbdns:        http://cr.yp.to/distributors.html (free to use)
publicfile:      j.w.
daemontools:   D. J. Bernstein
checkpassword: Qmail
serialmail:    GPL
ucspi-tcp:       j.w

A wydaje mi sie, ze DJB rozpowszechnia wszystkie programy na jednej licencji
(chociaz w niektorych przypadkach nie jest to takie oczywiste).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk