daemontools

Artur Skura arturs w iidea.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 13:58:39 CEST

On Tue, Apr 23, 2002 at 01:29:01PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Obecnie w prawie kazdym z pakietow jest inaczej:
>
> qmail:         Check with djb w koobera.math.uic.edu
> ezmlm:           j.w.
> cdb:           Public Domain
> djbdns:        http://cr.yp.to/distributors.html (free to use)
> publicfile:      j.w.
> daemontools:   D. J. Bernstein
> checkpassword: Qmail
> serialmail:    GPL
> ucspi-tcp:       j.w
>
> A wydaje mi sie, ze DJB rozpowszechnia wszystkie programy na jednej licencji
> (chociaz w niektorych przypadkach nie jest to takie oczywiste).

No właśnie nie bardzo. Nie ułatwia sprawy fakt, że człowiek nie umieszcza
informacji o licencji w samym pakiecie, tylko na stronie. Przy qmailu
jest troche dodatkowych uwag, cdb ma dość jasno sformułowaną licencję,
różnice występują również w przypadku dystrybucji na CD. Czyli mały chaos.

Może coś w rodzaju "Free to use - see: http://cr.yp.to/" ?

Pozdrowienia,
Artur
--