Science versus Scientific

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 23 Kwi 2002, 14:41:20 CEST

W liście z wto, 23-04-2002, godz. 14:27, Tomasz Kłoczko pisze:
> Nie mamy Gaming tylko Games.
> Nie mamy Networking tylko Network.

No nie wiem. Gaming brzmi głupio, a Networking to praktycznie to samo,
co Network. Natomiast scientific trochę odbiega znaczeniem od science.
Scientific może być chociażby kalkulator, natomiast science sugeruje
jakieś co najmniej modelowanie zjawisk.

|    Sen jest nienormalnym stanem    :             Pawel Sakowski    |
|   spowodowanym brakiem kofeiny.    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |