Science versus Scientific

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 10:24:24 CEST

On 23 Apr 2002, Paweł Sakowski wrote:

> No nie wiem. Gaming brzmi głupio, a Networking to praktycznie to samo,
> co Network. Natomiast scientific trochę odbiega znaczeniem od science.
> Scientific może być chociażby kalkulator, natomiast science sugeruje
> jakieś co najmniej modelowanie zjawisk.

Nawet nie o to chodzi. Po prostu (co podkreślił Łukasz) "science
application" jest niepoprawne językowo. Mówi się "network application",
"graphics application" i właśnie "scientific application".
Mogę w takim razie to zmienić i ujednolicić spece?

--
Roman Werpachowski
roman w student.ifpan.edu.pl