maryush: SPECS FreeIconsProject.spec

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 16:44:37 CEST

Dnia Sun, 21 Apr 2002 17:54:49 +0200
Mariusz Witkowski napisał(a):

>w wypadku blackboxa i fluxboxa oraz sawfisha można jeszcze przymknąć oko ale
>205 pakietów z themesami dla gtk ? troszkę dużo moim zdaniem (mi to tam
>obojętne czy będą w pojedyńczych pakietach czy pogrupowane) ale w sumie to nie
>są wielkie pliki... Więc jak ? osobne czy grupować a jak grupować to po kilka
>w pakiet czy alfabetycznie ? :)

IMHO lepiej jak to będzie w jednym pakiecie.
Można sobie wtedy tylko taki jeden pakiecik zainstalować i już ma się w czy przebierać.
Ale z drugiej strony, jeśli z tych 205 themesów JEDEN nam się podoba i chcemy go wykorzystywać to się trochę
miejsca marnuje, przez trzymanie reszty. No i przy update'ach będzie trzeba ciągnąć całość. A może tak, jak to
jest z themesami do IceWM ? Tzn:
gtk-themes1
gtk-themes2
gtk-themes3

Wtedy i pakietów by nie było tak dużo (10-20 themesów a pakiecie) i nie marnowało by się użytkownikom dużo
miejsca, bo mogli by trzymac tylko jeden taki pakiecik.

--
Themes maniac:

.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!
.: PLD Linux - join us, or be ERASED.
.: Black Jesus     White Devil