PLD Manifesto

Artur Skura arturs w iidea.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 18:12:47 CEST

On Tue, Apr 23, 2002 at 05:47:19PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wybacz Artur ale gadasz jak w pewnej scenie z pewnego filmu MP :>
> Może wreszcie "sprecyyzowałbyś" i powidział o co Ci chodzi ?
> Dopóty dopóki nie napiszesz o tym nie będziemy wiedzieć co jest
> potencjalnie takie ważne :>
> Nie mozan wiedzięć czy ktoś jest zainteresowany czy nie tak długo jak nie
> wiadomo o co chodzi (?).

No nie wiem, chyba nie zwróciłes uwagi na tych kilka punktów pod spodem?
http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:17587:biknbpakmlkmpabgoopb
--można nawet zacząć czytać od końca ;)

*Chodzi mi o to, żeby ludzie się wypowiedzieli, czy ich wizja PLD jest
zgodna z tym co jest napisane, (jeśli nie, zmienić), po czym zacząć
realizować (sensownie już po 1.0) tę wizję trzymając się dokładnie
tego, co zostanie ustalone. *

To wszystko. Oczywiście najmniej mi zależy na wprowadzaniu jakiegokolwiek
bałaganu itp.

Pozdrowienia,
Artur
--