PLD Manifesto

Wto, 23 Kwi 2002, 18:08:41 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Artur Skura wrote:

> No nie wiem, chyba nie zwróciłes uwagi na tych kilka punktów pod spodem?
> http://lists.pld.org.pl/archive/index.htm?19:mss:17587:biknbpakmlkmpabgoopb
> --można nawet zacząć czytać od końca ;)

Nadal w tym co tam jest nie ma zadnycj konkrtów (włąsnie dlatgo całość
tego tekstu cytuając to co istotne skasowałem).

> *Chodzi mi o to, żeby ludzie się wypowiedzieli, czy ich wizja PLD jest
> zgodna z tym co jest napisane, (jeśli nie, zmienić), po czym zacząć
> realizować (sensownie już po 1.0) tę wizję trzymając się dokładnie
> tego, co zostanie ustalone. *

Pytaj się tych któryz o tym co się dziej w PLD ni maja zielonego pojcia a
dostaniesz takei odpowidzi że sam zobaczysz że to do niczego nie prowadzi.

> To wszystko. Oczywiście najmniej mi zależy na wprowadzaniu jakiegokolwiek
> bałaganu itp.

Stawiajac kwestię jak powyżej jesteś dość blisko wyczarowania dyskusji
dokładnie na temat diametralnie różny.