PLD Manifesto

Wto, 23 Kwi 2002, 18:21:56 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Artur Skura wrote:

> Nie kierowałem tego do takich osób, wręcz przeciwnie.
> Ale skoro odzewu prawie nie ma, to wnioskuję, że rzeczywiście to były
> głupoty i nie ma sensu sobie głowy zawracać.

Sens zawracania sobie głowy jest bo kolejny konflikt jest tylko kwestią
czasu i ważne żeby toczyło się wedle pewnych kontrolowanych regół. Kwestia
tylko rozpoczęcia rozmów na odpowidnim poziomie konkretów. Dobrym
poziomem od którego mozanby zacżąć mofłoby być uświadomienie sobie co sie
wogóle stało (o to apelowałem proszac o to żeby z jakis czas inni także
spróbowali przecisnąć przez archiwa czy tez rozmawiali o tym z innymi
osobami .. nie koniecznie publicznie).
Poprostu nie wiedzac co masz uregulować nie masz najmniejszych szans na
sformułowanie jasnej i adekwatnej do potrzeb regulacji.