PLD Manifesto

Artur Skura arturs w iidea.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 18:42:38 CEST

On Tue, Apr 23, 2002 at 06:21:56PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Sens zawracania sobie głowy jest bo kolejny konflikt jest tylko kwestią
> czasu i ważne żeby toczyło się wedle pewnych kontrolowanych regół. Kwestia
> tylko rozpoczęcia rozmów na odpowidnim poziomie konkretów. Dobrym
> poziomem od którego mozanby zacżąć mofłoby być uświadomienie sobie co sie
> wogóle stało (o to apelowałem proszac o to żeby z jakis czas inni także
> spróbowali przecisnąć przez archiwa czy tez rozmawiali o tym z innymi
> osobami .. nie koniecznie publicznie).
> Poprostu nie wiedzac co masz uregulować nie masz najmniejszych szans na
> [...]

Świadomie starałem się unikać tego aspektu. Rozwiązywanie konfliktów
jest ściśle związane z podejmowaniem decyzji, a to z kolei z pewnym
porozumieniem, do którego potzreba dużo dobrej woli.
Pisząc miałem na myśli trochę inne kwestie, choć faktycznie bez ustalenia
kto i w jaki sposób ma decyzje podejmować, żadnych ustaleń się nie podejmie
i resztę można spokojnie wyrzucić.

Pozdrowienia,
Artur
--