daemontools

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 23 Kwi 2002, 20:31:06 CEST

On Tuesday 23 April 2002 19:54, Marcin Wojtczuk (FastViper) wrote:
> PLD nie ma nic wspólnego z ideologią Free Software ?
> Falcon ma rację że ta dystrybucja obsysa :/

Idź do debiana. Jedną z odpowiedzi na pytanie "czemu nie debian, a pld" jest
właśnie: "bo nie trzymamy się różnych sztucznie narzuconych konwencji".
Innymi słowy ważne jest to czy dana rzecz jest dystrybuowalna i afaik tylko
to (vide DJB i jego licencje... główne zmartwienie to jak je obejść, a nie
jak przekonać bernsteina by je zmienił :).

> Czy wszyscy tak myślicie ? Nie mówię, żeby koniecznie to robić, ale w
> końcu Wolne Oprogramowania to ważka sprawa.. Czy może tylko dla mnie
> to jest ważne ?

Ideologizowanie narzędzi pracy wydaje mi się conajmniej dziwne. Ja rozumiem,
że się ma poglądy polityczne zgodne z ideologią, ale używanie poprawnego
ideologicznie młotka?

Zresztą ewentualna dyskusja to na priv bo to nie miejsce na to.