daemontools

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 13:04:15 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Marcin Wojtczuk (FastViper) wrote:
> PLD nie ma nic wspólnego z ideologią Free Software ?

Ma ale nie jest to priorytet. Wtedy nie moglibyśmy "ideologicznie"
rozprowadzać programów, na które należy uzyskać zgodę firm komercyjnych,
np. java. Teraz nie mamy tej zgody, bo nikomu nie chciało się tym zająć,

> Czy wszyscy tak myślicie ? Nie mówię, żeby koniecznie to robić, ale w
> końcu Wolne Oprogramowania to ważka sprawa.. Czy może tylko dla mnie
> to jest ważne ?

Ważne, ale nie najważniejsze - istotniejsza jest funkcjonalność i
legalność. Tyle.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...