PLD Manifesto

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 00:30:03 CEST

On Tue, 23 Apr 2002 18:00:49 +0200 (CEST)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> On Tue, 23 Apr 2002, Robert Kurtys wrote:
> [..]

w tym cytacie podmiotem domyslnym jest moj mail
> Nie wiem co Ty czytasz i czy czytasz ale wyraźnie wielokrotnie mówiłem że
> jedynym mankamentem jest w tej chwili tylko brak jasnych regół
> rozwiązywanai konfliktów. W tym sensie cały ten manifest można jednym
> ruchem do kosza ..
a tu podmiotem domyslnym jast PLD (btw forma wyglada na wycieczke osobista)
...no comments

> Jeżeli nie wierzysz że tak jest to spróbuj tezy zawarte w tym co napisałęś
> zastosować do próby rozwiązania konfliktu jaki miał ostanio .. wogóle
> zamiast wymyślać rególy z sufuitu próbuj je jakos odniećść do pzreszłości
> (pokazujać jak mogłoby to zmienaić konkretncyh wypadkół) i do pzryszłosic
> (pokazujac do czego mogłoby to prowadizć przy nasepnych przypadkach).

1.Nie wierze, ze na w przedmiotowym majlu nie znalazles praktycznych wskazowek
jak moga byc rozwiazywane konflikty (miedzy innymi ostatni)
2.Konflity wynikaja z postaw ludzi (np mowi sie o "osobach konfliktowych")
dlategopodalem jakie cechy powinna miec osoba rozwiazujaca konflikty - przywodca
3.dla mnie biblia to nie sufit
4.Pokazac bardzo konkretnie jak mogloby to dzialac moge(na przykladzie serka),
ale poniewaz ma to prowadzic do rozwiazywania konfliktow to podejmuje sie
pokazac tylko gdy zadeklarujesz stosowanie sie do tego (nie lubie bicia piany)

> [...]
> Czterema punktami jakie wymianiłem chciałem tylko osiągnać doraźny cel
> jakim byłoby potencjalnie konieczność prowadzenia rozmów z LDP z
> przedstawicielam PLD który miałby mandat reszty grupy. Zagrozenie odeszło
> więc także i ja sam przestałem naciskać na to żeby ten doraźny cel
> osiagnąć (bo z długofalowym celem rozwoju PLD to co mógłbym osiągnąć w ten
> sposób mogłoby dość szybko popaść w konflikt). Teraz jest możliwość
> działania bez presji czasowej ale do diaska .. nie może to oznaczać to
> żeby zacząć gadać o czyms z sufitu tylko dlatego, że jest zielone światło
odnosnie pierwszego akapitu (tam gdzie wysylasz do kosza) i koncowki
powyzszego...
thx za konkret; Ty nie jestes tym zainteresowany - ok, moze innym sie przyda -
np dobrek wykorzysta to w jakims artykule przy okazji 1.0 - po prostu potraktuj
to jak jeszcze jednego speca. :)

dla mnie eot za wyjatkiem ewentualnej deklaracji z 4.

pozdrowienia
qwark