PLD Manifesto

Wto, 23 Kwi 2002, 18:00:49 CEST

On Tue, 23 Apr 2002, Robert Kurtys wrote:
[..]
> z lektory pld-devel-pl wynika, ze najwiekszym mankamentem jest brak precyzyjnych
> okreslen punktow wymienionych jako cele PLD.

Nie wiem co Ty czytasz i czy czytasz ale wyraźnie wielokrotnie mówiłem że
jedynym mankamentem jest w tej chwili tylko brak jasnych regół
rozwiązywanai konfliktów. W tym sensie cały ten manifest można jednym
ruchem do kosza ..

Jeżeli nie wierzysz że tak jest to spróbuj tezy zawarte w tym co napisałęś
zastosować do próby rozwiązania konfliktu jaki miał ostanio .. wogóle
zamiast wymyślać rególy z sufuitu próbuj je jakos odniećść do pzreszłości
(pokazujać jak mogłoby to zmienaić konkretncyh wypadkół) i do pzryszłosic
(pokazujac do czego mogłoby to prowadizć przy nasepnych przypadkach).

Kolejnym mnijszym mankamentem jest słaby obieg informacji co powoduje że
osoby które bazują na niedoinformowaniu mają wsród nas duże pole do
działania.

Nie wiem jak to rozwiazać. Nie zastanawiałęm sie nad tym głębiej. Zakłądam
że inni pomogą to rozwikłać.
Czterema punktami jakie wymianiłem chciałem tylko osiągnać doraźny cel
jakim byłoby potencjalnie konieczność prowadzenia rozmów z LDP z
przedstawicielam PLD który miałby mandat reszty grupy. Zagrozenie odeszło
więc także i ja sam przestałem naciskać na to żeby ten doraźny cel
osiagnąć (bo z długofalowym celem rozwoju PLD to co mógłbym osiągnąć w ten
sposób mogłoby dość szybko popaść w konflikt). Teraz jest możliwość
działania bez presji czasowej ale do diaska .. nie może to oznaczać to
żeby zacząć gadać o czyms z sufitu tylko dlatego, że jest zielone światło
dla rozmów na tematy istotne.