PLD Manifesto

Śro, 24 Kwi 2002, 17:05:17 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, Artur Skura wrote:

> To prawda, tyle że istnieją rzeczy, które warto zaplanować i te, których
> planowanie byłoby idiotyczne (,,jak mnie pocałuje, powiem, że kocham
> zarumienię się '';)).

"Warto zaplanować" a "przedstawię plan" to jednak dwie osonbne zreczy.
Jak przedstawisz jakikolwiek plan to możemy spróbować o nim podyskutować
:)
Ja takiego planu nakreślonego cienką i wyraźna kreska nie potzrebuję żeby
coś robić :)

> Przykładowo, każdy ma jakiś najważniejszy cel w życiu.

Kończąc szkołę średnią chciałem zostać rolnikiem/ogrodnikiem/biologiem
i złożyłem papiery do tecnikum ogrodniczego (mieszkając w Szczecinie :). I
co ? ano dzisiaj klepię w klawisze :)
Wtedy wydawało mi się to najwazniejsze :)

Gdybym na kilka dni przed końcem teminu składania podań do szkoły śreniej
nie wybrał się na weekend do rodziny i gdyby w trakcie powrotu moj wójek
nie wziąłby mnie na bok i powidział mi "Ty o tym jeszcze nie wiesz ale
uwierz mi .. nie nadajesz do tego. Złóż papiery do TME" (Technikum
Mechaniczno-Energetyczne - szkoła średnia mająca jedna z lepszych
reputacji w Szczecinie jeśli chodzi o poziom i przygotowanie absolwentów
do startu do szkół wyżdzych) to zapewne dzisiaj byśmy ze soba nie
korespondowali. Cała rozmowa trwała moze z pięć minut. I co ? Ano właśnie
widać na tym przykładzie jak czasem niewiele trzeba żeby cele odwrócić w
kierunku najmniej oczekiwanym :)

Nie mówm mi że powinienem taki plan tworzyć bo sam potrafię sie bez niego
obejść. Jelzie Ty nie ptrafisz tak diząłać to .. SOD#1 :)