PLD Manifesto

Robert Grabowski Robert.Grabowski w 7bulls.com
Wto, 23 Kwi 2002, 20:23:22 CEST

Artur Skura wrote:
> On Tue, Apr 23, 2002 at 05:20:04PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

[...]
> To nie jest szczególnie związane z 1.0 - chodzi raczej o ogólną wizję
> całości i metody realizacji tej wizji. Fakt że priorytetem jest teraz 1.0
> nie oznacza, że nie można sprecyzować pewnych fundamentalnych założeń,
> które są bardzo, bardzo ważne. (Ale oczywiście jeśli nikt nie jest
> zainteresowany, sprawa nie istnieje, nie ma sensu robić nic na siłę.)
>
> Pozdrowienia,
> Artur

Witam!

    Mimo, że od kilku miesięcy "siedzę" w PLD, nadal nie wiem, jakie są
podstawowe procedury tworzenia tej dystrybucji. I nie tylko ja -- co
widać po częstych pytaniach na liście. Nie ma jasno sprecyzowanych
procedur tworzenia pakietów ... od speca do ftp'a. Nie ma ustalonych
procedur zgłaszania błędów, testowania... Itp, itd. Można mi zarzucić,
że się czepiam, bo jestem niedoinformowany. Pewnie bym się nie czepiał,
gdybym mógł takie informacje zleźć.

    A ... proszę nie odpowiadać na tego maila ...

pozdrawiam

--
Robert Grabowski   7bulls.com S.A.

email: Robert.Grabowski w 7bulls.com