Problem z iconv ?

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 17:27:01 CEST

> %post do install wygląda tak:
>
> %post -n iconv -p %{_sbindir}/iconvconfig
> # not run iconvconfig in %%postun iconv because iconvconfig don't exist when %postun is runned
>
> Powduje to tyle ze tworzuny jest sktypt:
>
> #!/usr/sbin/iconvconfig
> # not run iconvconfig in %%postun iconv because iconvconfig don't exist when %postun is runned

przeniosłem komentarz przed wszystkie %%post.

> open("/usr/lib/gconv/gconv-modules", O_RDONLY) = 4
> open("/usr/lib/gconv/gconv-modules.cache.ZlgZlf", O_RDWR|O_CREAT|O_EXCL, 0600) = 4
>       ^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Wydaj mi się że tu nie powinno być /usr/lib/gconv tylko /var/cache.
> I chyba spróbuję skompletować patcha zmieniającego tą ściżkę.

Się może najpierw zapytaj Urlicha czy to tak ma być czy może inaczej.
Jak dla mnie to ten cache ma być tam gdzie jest i należy go traktować
jako część instalacji a nie coś co się zmienia w trakcie normalnej
pracy.
Zawartość jego i tak zależy tylko od tego co jest w
/usr/lib/gconv/* a zmiany w tym katalogu to zmiany w instalacji.
To jest tak samo jak plik /usr/share/texmf/ls-R z tetexa.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/