Problem z iconv ?

Śro, 24 Kwi 2002, 17:31:52 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, Artur Frysiak wrote:

> przeniosłem komentarz przed wszystkie %%post.

To nie jest rozwiązanie bo to wpadnie do popzredniego skryptu :)
Wydaje mi się że użycie %{nil} powinno sprawę załatwić. Jak skończy
mi się budowanie glibc i załatwi to sprawę to zaaplikuję odpowidnia
poprawkę :)

> Się może najpierw zapytaj Urlicha czy to tak ma być czy może inaczej.

Tutaj racazje nie ma co sie pytać. Chodzi o to że przy mntowanym TO /usr
użycie ręczne iconvconfig padnie na twarz.
Tutaj takei rzeczy dosć dobzre powinno rewgulować FHS i użycie /var/cache
wynika z tej specyfikacji.

Tego też tu raczje nie powionno być :)