PLD 1.0 szort TUDU list

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 20:32:25 CEST

VTAM!

On Wed, 24 Apr 2002 17:23:44 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
[...]
> Na mojej top liście jest w tej chwili:
>
> 1. wyczyszczenie pythonów (po upgrade do nowego pythona),
> 2. upgrade ucd-smnpd do ostaniej wersji (sec błąd poprawiony w tej
> wersji    + poprawka na ładowanie dynamiczne modułów).
>
> Pierwszym punktem bendę się zajmował dzisiaj do upadłego i zaraz po
> tym przegeneruję iso (w zwiazku z tym dobzre by było żeby było
> wiwdomo czy install obrazki są gotowe. Michał ? :)
>
> Ktoś miałby coś tu do dodania ?

A juści że tak :)

- Zwalony spec do Minicom - powinien zawierać "Requires lrzsz" inaczej
  zero   szans na transmisje (Minicom wymaga helperow)
- W samym pakiecie lrzsz z przyczyn blizej nie znanych nazwy binarek
  ulegly zmianie, i tak zamiast na lsz jest sz - co doskonale oglupia
  programy uzywajce w/w helpera :(

I proszę nie mówcie że to pikuś - właśnie skarmiam mojego iPAQ nową
wersją Familiar'a i dobre kilka minut szukałem dlaczego to diabelstwo
(minicom) twierdzi uparcie że 5MB obrazu pamięci przesłał w sekunde :(
(Hint: minicom nie bada kodu błędu, po prostu pisze że OK).

Protokołów [XYZ]-modem wciąż się jeszcze używa ;)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl