PLD 1.0 szort TUDU list

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 20:40:44 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, Cezar Cichocki wrote:

> VTAM!
>
> On Wed, 24 Apr 2002 17:23:44 +0200 (CEST)
> Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:
> [...]
>
> A juści że tak :)
>
> - Zwalony spec do Minicom - powinien zawierać "Requires lrzsz" inaczej
>   zero   szans na transmisje (Minicom wymaga helperow)
A  po co mi to jak uzywam minicoma tylko jako terminala znakowego
do Cisco ?
Jak bede potrzebowac Z/X/Ymodema to i tak lrzsz zainstaluje, nawet bez
minicoma. Minicom sam jako taki tego nie uzywa - daje mozliwosc odpalenia
tego ze swego poziomu (a i nie musza to byc te binarki, chyba w PLD nawet
byl spec od innego pakietu co zmodem obslugowal).

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-