Dokumentacja (Re: PLD 1.0 szort TUDU list)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 20:03:14 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, ZyTeK wrote:

> Wiem też, że dzimi coś skrobie, co by się nadawało na index.html dla http://doc.pld.org.pl . No i jeszcze
> jakieś inne dokumenty, bodajże u klakiera są, ale też jakoś porozrzucane :) Fajnie by było to wszystko do kupy
> zebrać i ew. dokończyć.

No i wykrakales ;)

jestem po rozmowie z socratem i zgodzil sie udostepnic host ktory mogl by
swiadczyc http://doc.pld.org.pl.
Problematyka jest to, ze jest troche docow, co by mozna bylo zrobic na
doc.pld.org.pl.

Probka tego znajduje sie na http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/doc/

Jak sie ludzią spodoba, to będzie można to przezucic do cvsu i tam layout
strony rozwijać. U socrata będzie skrypt ktory bedzie co 1h sprawdzal czy
są zmiany w repo.

I tutaj prośba dla ludzi z irc.pld.org.pl oraz #pldhelp, by zaopiekowali
się tym. Socrat zapewnił mnie, że będzie  przyglądał się jak będą trwały
prace nad portalem z dokumentacją dla PLD.

Jak narazie polecam http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/doc/

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)