Dokumentacja (Re: PLD 1.0 szort TUDU list)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 20:15:01 CEST

Dnia Wed, 24 Apr 2002 20:03:14 +0200 (CEST)
Krzysiek Taraszka napisał(a):

>No i wykrakales ;)

óps :)

>Problematyka jest to, ze jest troche docow, co by mozna bylo zrobic na
>doc.pld.org.pl.

Tzn.  dokładniej... ?

>Probka tego znajduje sie na http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/doc/

Bardzo ładne :)

>Jak sie ludzią spodoba, to będzie można to przezucic do cvsu i tam layout
>strony rozwijać. U socrata będzie skrypt ktory bedzie co 1h sprawdzal czy
>są zmiany w repo.

O właśnie, niech to wszystkio siedzi w CVSie i co jakiś czas buduje stronę i
dokumenty XMLowe do HTMLa. Wtedy by to się być może szybko rozwijało.

>I tutaj prośba dla ludzi z irc.pld.org.pl oraz #pldhelp, by zaopiekowali
>się tym.

To Ty nie będziesz pomagał ? :/
A co do mnie, to w miarę chęci będę coś skrobał tam :)

>Jak narazie polecam http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/doc/

Można by też napisać o IRCowych kanałach. Jeśli strona będzie w CVSie to
mogę dopisać. Hm, może też coś o www.pld.net.pl ?
O listach mailingowych....
I jakaś ładnie zrobiona Historia PLD. W sensie początki, bo pewnie wielu to
interesuje, chociażby mnie.

Aaa.....jeszcze takie cóś....czy www.pld.org.pl jest wpełni aktualne ?
Chociażby to o wsparciu dla IPv6 i FTPach ?

I takie pytanie zupełnie na boku....w Galeonie otwiera mi się angielska
wersja strony www.pld.org.pl :/ Jakoś mam coś źle poustawiane, czy tak już
jest? Pod IE otwiera się polska wersja :)~

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!