Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 22:54:30 CEST

Dnia Wed, 24 Apr 2002 22:33:21 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Przemysław Stanisław Knycz <dj-pld w knycz.net>
napisała:

> Zastosowanie tej idei byłoby dla wszystkich oprócz "gtk-themes" bo są
> tam tylko kolorki, także paczka gtk-themes miała by postać
> gtk-themes-colors.noarch.rpm w nim by znalazły się wszystkie te kolory

Żółwik nie do końca tak, jak już mówiłem w tej paczce były by tylko te themesy
gtk co zmieniają tylko kolorystykę, nie mają żadnych enginesów ani żadnych
pixmap (ważą po parę bajtów - przesadą byłoby robienie z takich rzeczy
osobnych themesów) pozostałe miały by takie same nazewnictwo jak w wypadku
całej reszty.

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |