Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 24 Kwi 2002, 23:51:34 CEST

Dnia Wed, 24 Apr 2002 23:39:26 +0200
Przemysław Stanisław Knycz napisał(a):

>No to fakt, czyli np ra-themes/ i indeksy osobne do tego czy jak ? Tomku
>- jaka jest możliwość realizacji tego ?

A moze coś na styl ra-addons, coby tam można też wrzucić inne, licze rzeczy,
nie wiem co, ale pewnie coś się być może pojawi i byłby już gotowy katalog.

?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!