Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

Czw, 25 Kwi 2002, 00:10:20 CEST

On Thu, 25 Apr 2002, Blues wrote:

> [CIACH]
>
> Tak wogóle przypomniało mi się to co mi chodziło po głowie przy okazji
> robienia tamtych pakietów.
> Otóż - IMHO każdy WM powinien defaultowo dostawać temat PLD'owski :)
> Byłoby to miło i miałoby walory reklamowe. Każdy miałby możliwość
> zainstalowania dodawkowych cudów, ale default dajemy nasz.
>
> Skoro są chętni do porządkowania całości to może... :)

Owszem. Do kompletu tzreba jeszcze nei jednego ale kilku ludzi który
mieliby gimpa czy PS w palcu i mieliby doatkowo chęć od czasu o czasu nad
tym posiedzieć :)
IMHO to co jest na themes.org (czy na clasic-themes) jest niezłą bazółką
żeby to porzadkwoać. Jest tam spora ilość różnego typu gotowych elementów.
Raość pozradkowanai byłaby jednak tym większa gdyby udało się stworzyć
jednak taki generator tematów w którym zależnie do użytego backendu
generowałby zasoby dla konkretnego wm-a.
Żeby to zrobić tzrebaby nieco wniknać w zasady twozrenai tematów dla
poszczególnych wm-ów ale po wszystkim efekt powinien dość wyrąbisty :)

To podejscie jest dość podobmne do tego jakei jest z plikami desktop i
programem wmconfig czy rc-inetd i backendami do poszczególnych inetd.

Zacząłbym na początek od konkretnego wm-a (WM czy sawfish czy cos innego
:) wyróżniłbym pewne elementy wspólne przy tworzeniu tematu i
zastanowiłbym się co tu jest stała a co zmienną. Po zastawieniu tego z
konfigurowaniem tematów w innym wm-ie na pewno dałoby się wydzielić
wspólna część czy części które mapowałby się 1:1 z meta opisu na opis
konkretnego wm-a. Potem to już byłoby proste :)