Tematy do wm-ów (Re: djrzulf: SPECS sawfish-theme-pack-0.spec)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 25 Kwi 2002, 00:04:15 CEST

On Wed, 24 Apr 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jak widać tematów moze być że tak powiem .. wpip. Wartoby w związku z tym
> jednak ułożyć to w jakis wzorek coby się jednak w tym łatwo rozeznać było.
[CIACH]

Tak wogóle przypomniało mi się to co mi chodziło po głowie przy okazji
robienia tamtych pakietów.
Otóż - IMHO każdy WM powinien defaultowo dostawać temat PLD'owski :)
Byłoby to miło i miałoby walory reklamowe. Każdy miałby możliwość
zainstalowania dodawkowych cudów, ale default dajemy nasz.

Skoro są chętni do porządkowania całości to może... :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...