tematy kontynuacja

Czw, 25 Kwi 2002, 00:23:44 CEST

Wpadłem właśnie na coś co jest konsekwencja tego co napisałem wzczęsniej :)

Majać generator tematów + bazy tematów + bazy kolorystyk możnaby przecież
zamiast trzymac wszytko w tylu kopiach ile jest wm-ów możnaby przecież to
generowac na bierząc przez startem wm-a/zmianą tematu 8)

W ten sposób w zasadzie tematy powinny zająć naparwdę mało meisjsca, a
zarządzanie zasonbami do nich powinno stać się bajecznei proste :)
Kto wie czy nie dałoby się tego pzry takim podejściu zapakować w ..
pojedynczy pakiet, a nie .. kilka tysiecy :)

Tak na pewno da sie zrobić z tematami które nie są wspomagane kodem.

Na razie zdaje się ze kodem są wspomagane tematy do gtk+ czyli sprawa i
tak nie wugląda żeby z tej strony miałą się jakoś komplikwać.
W sumie tematy do gtk+ są porozrzucane po rónych miejscach. Możnaby zrobić
z tego jeden pakiet który zawierałnby tylko moduły ładowane dynamicznie
do gtk+. Takie zgrupowanie tego w jednym miescu zapewne za jakis czas by
bardzo uprosciło portowane tego do gtk+2.
Tzrebaby sie pokontaktować z autorami moduiłów do gtk+ czy maja chęć sie
dalej tym zajmować i czy nie mwiliby mnic pzreciwko tmu żebyśmy zaczeli to
grupować w jeden pakiet.