tematy kontynuacja

Przemysław Stanisław Knycz dj-pld w knycz.net
Czw, 25 Kwi 2002, 08:05:30 CEST

On Thu, Apr 25, 2002 at 12:23:44AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Majać generator tematów + bazy tematów + bazy kolorystyk możnaby przecież
> zamiast trzymac wszytko w tylu kopiach ile jest wm-ów możnaby przecież to
> generowac na bierząc przez startem wm-a/zmianą tematu 8)

No fakt, ale przecież tematy np do sawfisha mają obrazy w png/jpg, jakoś
nie bardzo widzę generowanie czegoś takiego ;/

> W ten sposób w zasadzie tematy powinny zająć naparwdę mało meisjsca, a
> zarządzanie zasonbami do nich powinno stać się bajecznei proste :)

Aha, no byłoby (:

> Kto wie czy nie dałoby się tego pzry takim podejściu zapakować w ..
> pojedynczy pakiet, a nie .. kilka tysiecy :)

No te klika tysięcy paczek to byłoby neizłe obciążenie dla płytki /
indeksów :]

> Tak na pewno da sie zrobić z tematami które nie są wspomagane kodem.

A no to nie było powyższego pytania ...

> W sumie tematy do gtk+ są porozrzucane po rónych miejscach. Możnaby zrobić
> z tego jeden pakiet który zawierałnby tylko moduły ładowane dynamicznie
> do gtk+. Takie zgrupowanie tego w jednym miescu zapewne za jakis czas by
> bardzo uprosciło portowane tego do gtk+2.

Aha (:

> Tzrebaby sie pokontaktować z autorami moduiłów do gtk+ czy maja chęć sie
> dalej tym zajmować i czy nie mwiliby mnic pzreciwko tmu żebyśmy zaczeli to
> grupować w jeden pakiet.

Ok, jak tylko zalicznę analizę biorę się do roboty.

Dobrze, a teraz pytanie - co robimy z tematami które nie mają kodów ?
W sumie przyszła mi namyśl pewna rzecz. Otóż wspomniałeś o
themes.pld.org.pl, tak myślałem żeby np zrobić narzędzie np na podstawie
porn-get'a, który wydaje się być całkiem niezłym mechanizmem do
wyciągania plików o danym rozszerzeniu ze strony. Więc byłoby to coś
"apt-get"o podobne, można by było wrzucić "przygotowane" themesy i było
by to wsumie niezależne od dystrybcji, tylko sam "theme-get" byłby w
paczce, a reszta by zależała od użytkownika - co sobie doinstaluje, czy
co zdeinstaluje (porn-get ma install/remove).

Proszę o komentarze.

--
Przemysław Stanisław Knycz