tematy kontynuacja

Czw, 25 Kwi 2002, 08:34:49 CEST

On Thu, 25 Apr 2002, Przemysław Stanisław Knycz wrote:

> No fakt, ale przecież tematy np do sawfisha mają obrazy w png/jpg, jakoś
> nie bardzo widzę generowanie czegoś takiego ;/

Jeszcze tego nie zauważyłeś ? :)
Pzreciż jedyną rzecza która wymagać będzie to bedzie plik konfiguracyjny.
Kwestia w tym ż zamiast umieszczać tam nazwy plków będzie się umieszczać
nazwy plików z pełnymi ścieżkami :)

[..]

> Ok, jak tylko zalicznę analizę biorę się do roboty.
>
> Dobrze, a teraz pytanie - co robimy z tematami które nie mają kodów ?

To jest akurat przypadek prostrzy.

> W sumie przyszła mi namyśl pewna rzecz. Otóż wspomniałeś o
> themes.pld.org.pl, tak myślałem żeby np zrobić narzędzie np na podstawie
> porn-get'a, który wydaje się być całkiem niezłym mechanizmem do
> wyciągania plików o danym rozszerzeniu ze strony.

Na dobrą sprawę majać bazę tematów + zestawy kolorystyczne możnaby on-line
generować tremat dla kogoś kto chce sobie zassać konkretna kombinację.